Какво е nVision11?
Мощна софтуерна платформа от 6 модула за:
- мониторинг на ИТ ресурси и поведение на потребители
- ИТ одит, информационна сигурност и защита
- отдалечено управление на ИТ ресурси.
Технологиите представляват огромна част от нашия свят и ние ги използваме в почти всеки аспект от живота ни. В работата ни те също заемат голям дял и благодарение на тях успяваме да оптимизираме много процеси, да повишим ефективността на труда си и съответно да увеличим приходите си.
Все повече компании се ориентират към управление и контролиране на своя бизнес и ИТ инфраструктура посредством интегрирани софтуерни решения, които дават възможност за оптимизация и подобряване на общата среда. Софтуерните продукти и услуги, които „Никрама“ предлага, представляват инструмент, с който всяка фирма ще може да реши и оптимизира редица свои бизнес и ИТ предизвикателства по един съвременен и надежден начин.
Чрез подходящите услуги и софтуерно решение за вашия бизнес може да постигнете информационна сигурност и защита за бизнеса си, да покриете международните изисквания и препоръки, както и да минимизирате загубите в ИТ средата. Посредством големия брой нотификации, уведомяващи ви при наличието на проблем в инфраструктурата, можете да решавате тези нарушения по-бързо, по-лесно и от разстояние, като по този начин спестявате ценно време и ресурс.
Какво е nVision?
Софтуерният продукт nVision, който „Никрама“ предлага на вниманието ви е от голяма полза за системните администратори даващ им възможност да извършват непрекъснат мониторинг, въз основа на който да взимат бързи решения и да реагират своевременно на появилите се заплахи и проблеми.
nVision представлява комплексно решение за управление на ИТ инфраструктурата, като той дава много възможности за контролиране на информационната среда, извършване на одит по всяко време и повишаване на ефективността, както на потребителите, така и на мрежовите устройства.
nVision позволява на бизнеса в лицето на системните администратори да извършва отдалечено наблюдение и управление на ИТ ресурси, като например:
- да следи мрежовите устройства и сървъра
- да контролира средата на сървърната стая
- да помага на потребителите да създават мрежови карти
- сканирайки устройствата и изброявайки TCP/IP услуги
- и да се справя с всички проблеми от дистанция
- открива аномалии в мрежовите устройства, като по този начин помага на системните администратори да засекат навреме нередности и да ги коригират в кратък срок.
Технологичният прогрес помага на компаниите да се развиват и да усъвършенстват своите продукти и услуги, но в същото време ги изправя пред много и различни видове заплахи за тяхната сигурност. Във време на кибератаки, източване на данни, всевъзможни вируси и системни сривове, сигурността се превръща в цел номер 1 на много бизнес компании. Системните администратори са най-уязвими в подобна ситуация, тъй като от тях зависи да предпазят ИТ средата в компанията, за която отговарят и да направят всичко възможно да подсигурят системите и ИТ ресурсите.
В nVision е включена и серия модули за управление на ИТ ресурсите и мониторинг на работното поведение на потребителите.
Внедряването на nVision осигурява пълен поглед върху работата на цялостната ИТ инфраструктура и потребителите, включително проследяване на промените в конфигурацията на хардуера и софтуера на всяка една работна станция.
Модул Network/Мрежа
Този модул служи в случаи, когато имате нужда от мониторинг на действащите в момента устройства в мрежата и искате да сте информирани предварително за потенциални проблеми, заплахи и сривове.
- network scanning, discovery of devices and TCP/IP services
- interactive network maps, user/branch maps, intelligent maps
- simultaneous work of numerous administrators, management of authorizations, access rights
- TCP/IP services: response time and correctness, statistics of packets received/lost (PING, SMB, HTTP, POP3, SNMP, IMAP, SQL, etc.)
- WMI counters: CPU load, memory usage, disk usage, network transfer, etc.
- Windows performance: service status change (start, stop, restart), event log entries
- file distribution with use of WMI
- SNMP v1/2/3 counters (e.g. network transfer, temperature, humidity, power voltage, toner level and others)
- MIB file complier
- support for SNMP traps
- routers and switches: port mapping
- support for syslog messages
- event-actions alarms
- alerts (desktop, by e-mail, by SMS) and corrective actions (program launch, machine restart, etc.)
- reports (for a device, branch, selected map or entire network)
Inventory/Инвентар
Този модул ви служи, когато искате да имате пълен списък на инсталирания софтуер, лицензите на всички устройства и програми, отчет за всички поправки и корекции на устройства и предмети в IT инфраструктурата, както и автоматизиране на компютърния инвентар. Посредством този модул имате възможност да направите одит на IT ресурса във вашата компания.
- list of applications and Windows updates are on an individual workstation (register, disk scan)
- list of Microsoft software keys
- information on register entries, executable files, multimedia files, .zip archives and file metadata on a workstation
- detailed hardware configuration of a specific workstation
- system information (startup commands, user accounts, shared folders, SMART information etc.)
- hardware and software inventory audit
- history of hardware and software changes
- IT asset register database (defining own asset types, their attributes and values, attachments, importing data from CSV files)
- alarms: software installation, change of hardware resources
- offline inventory scanner
- Android application which enables a physical inventory to be carried out using the QR barcodes
- Agent for Android, which keeps the inventory of mobile devices (also outside of the corporate network)
- audit archiving and comparison





Users/Потребители
Този модул служи, за да предвидите потенциални заплахи и да осигурите превенция на проблемите, свързани със сигурността на данните. Модулът се използва и в случаи, когато трябва да осъществите мониторинг на изпълнението на работните задачи на служителите и искате да повишите ефективността.
- blocking websites
- blocking of launched applications
- monitoring of e-mail messages (headers) – anti-phishing
- detailed work time (start and end times for activities and breaks)
- applications used (in an active and inactive manner)
- visited websites (website titles and addresses, number and duration of visits)
- print audits (per printer, user, computer), printing costs
- link usage: network traffic generated by users
- static remote view of user desktop (without access)
- screenshots (user work history, screen by screen)
HelpDesk/Модул за поддръжка
Този модул ви служи в случаите, когато искате да управлявате потока от известия от вашите служители и трябва да реагирате бързо на техните сигнали.
- new, transparent and intuitive web interface
- automation based on the premise of Condition » Action
- real-time notifications
- event log
- creation and management of service tickets (assignment to administrators)
- tickets base
- ticket view updated in real time
- comments, screenshots, and attachments to the tickets
- internal messenger (chat)
- messages sent to users/machines with the option of obligatory confirmation that the message has been read
- remote access to computers with the possibility to request user consent and the blocking of peripheral devices
- distribution tasks and file executions
- integration of user database with Active Directory
- processing trouble tickets from e-mail messages
- Knowledge Base with article categorization and ability to add multimedia (image files or YouTube videos)
- expanded search engine for tickets and articles in the Knowledge Base





DataGuard/Сигурност на данните
Този модул ви служи, когато искате да увеличите нивото на сигурност във вашата организация, като защитите данните си от срив в мрежата или предотвратите изтичане на информация посредством външни информационни носители.
- information about devices connected to a specific computer
- List of all devices connected to networked computers
- audit (history) of connections and operations on mobile devices and network shares
- management of access rights (writing, executing, reading) for devices, computers and users
- central configuration: setting the rules for the entire network, for selected network maps and for Active Directory groups and users
- integration of user/group database with Active Directory
- alerts: mobile device connected/disconnected, file operation on a mobile device
SmartTime/Работна активност на потребителите
Този модул ви служи, когато искате да увеличите нивото на сигурност във вашата организация, като защитите данните си от срив в мрежата или предотвратите изтичане на информация посредством външни информационни носители.
- information about devices connected to a specific computer
- List of all devices connected to networked computers
- audit (history) of connections and operations on mobile devices and network shares
- management of access rights (writing, executing, reading) for devices, computers and users
- central configuration: setting the rules for the entire network, for selected network maps and for Active Directory groups and users
- integration of user/group database with Active Directory
- alerts: mobile device connected/disconnected, file operation on a mobile device
