АБОНАМЕНТНИ И ЕДНОКРАТНИ ИТ УСЛУГИ

 

Информационна сигурност:

ИТ одит на сигурността – анализ и оценка на информационни системи. Поддръжка и инсталация на решения за информационна сигурност.
Network пенетрейшън и WEB тест на системи и мрежи, анализ на уязвимости /Vulnerability analysis/.

 

Хардуер:
Поддръжка на системен хардуер и периферно оборудване -пълната гама компютърна и офис техника: сървъри, работни станции, преносими компютри, принтери, копирни машини и др. Диагностика, профилактика и ремонт.

Софтуер:
Системна софтуерна поддръжка, инсталация на операционни системи, офис приложения и друг софтуер.
Инсталация и поддръжка на MS Windows and MS Office All Version Администрация на Windows Servers All Version
MS Active Directory – инсталация и поддръжка.
Linux (Debian based system) – инсталация и поддръжка.
Поддръжка на решения за съхранение на данни, активна директория и др.
Инсталация и поддръжка на сървъри: мейл, файлов, уеб, VPN, IP Телефония и др.

Мрежи:
Изграждане и поддръжка на локални, кабелни и безжични мрежи; защитни стени, рутери. Изграждане на виртуални частни мрежи (VPN); Решения за IP пренос на данни и глас (VoIP);

Други:
Извършване на архиви на документи, фирмена поща и др.
Инвентаризация, оптимизация и развитие на Информационната система.
Мониторинг на критични системи –свързаност, рутери, сървъри, BackUp, архив и др.
Предоставяне на оборотна техника!

 

ПОКРИТИЕ И СРОК НА РЕАКЦИЯ:

 

5х8 или 7х24 в работно и извън работно време.
Профилактични и инцидентни посещения.
Отдалечено и/или на място при клиента.
Отдалечени услуги: от 20 мин до 1 час / в зависимост от приоритета.
Услуги на място: от 2 часа до следващ работен / в зависимост от приоритета.